ماه نوشته

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت ماه نوشته


سپاهان درب
North Korea refuses normalizing relations with Seoul
دلیل افت تجارت ایران و ترکیه اعلام شد
ترکیه بودجه مالی ائتلاف مخالفان سوریه را قطع کرد

۲۸۲ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

نیسان جی‌تی‌-آر 2017 با 313 کیلومتر بر ساعت سرعت، صفر تا صد 2.8 ثانیه و 562 اسب بخار قدرت ماشین بی نقصی است. اما همیشه هستند افرادی که راضی نیستند و به دنبال سرعت، قدرت و شتاب بیشتر می‌گردند. در این ویدیو مقایسه یک نیسان جی‌تی‌-آر 2017 و مدل 2009 اسپورت شده همین ماشین با قدرت و سرعت بیشتر را ببینید.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بهبهان گفت: پیکر پاک ۵ شهید دوران دفاع مقدس در بهبهان تشییع می‌شود.

رژیم صهیونیستی بار دیگر به یهودیان تندرو اجازه داد از امروز وارد محوطه‌های مسجد الاقصی شوند، این در حالی است که ده‌ها کارمند اداره اوقاف اسلامی در ورودی باب المجلس یکی از ورودی‌های مسجد الاقصی تحصن کرده‌اند.

رئیس پارلمان کویت با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی بر ضرورت سکوت نکردن در قبال جنایات این رژیم تاکید کرد.

گروه رستاک با جمع آوری موسیقی نواحی و بازخوانی این قطعات در کنار هم، یک حرکت متفاوت انجام داده است؛ راهی که در ابتدا با این فرم توسط سیما بینا انجام شد. سکینه یکی از قطعات این گروه است که موزیک ویدیوی این قطعه را در «تابناک» می‌بینید و می‌شنوید.

حسین جابری انصاری صبح روز پنچشنبه و در جریان دومین روز سفر خود به دمشق با بشار اسد دیدار و رایزنی کرد.

رویترز اعلام کرد: قیمت طلا با ادامه سیاست‌های بانک مرکزی اروپا باعث تضعیف یورو در برابر دلار شد و قیمت طلا را ۲.۱ دلار کاهش داد.

اینکه اختیارات تام مدیریتی کمیته مورد نظر به رئیس دپارتمان تفویض شود و ساختاری که اساسنامه روی آن تاکید دارد شکل نگیرد ابهامی است که جامعه فوتبال انتظار دارد مدیران فدراسیون درباره آن پاسخ بدهند

شلوار کتانی یکی از شلوارهای محبوب مردان است، شلوار کتانی با شلوار لی متفاوت است. در این ویدیو به اندازه های درست یک شلوار کتانی میپردازیم.

رهبر جنبش گولنیسم ترکیه می‌گوید ایالات متحده هرگز تسلیم خواسته‌های آنکارا مبنی بر تحویل وی به دولت ترکیه نخواهد شد.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/