ماه نوشته

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت ماه نوشته


سپاهان درب
North Korea refuses normalizing relations with Seoul
دلیل افت تجارت ایران و ترکیه اعلام شد
ترکیه بودجه مالی ائتلاف مخالفان سوریه را قطع کرد

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

کمتر از دو هفته از اعمال تحریم‌ها علیه قطر، مقامات ترکیه برای کسب سهمی مناسب از بازار این کشور رایزنی‌های رسمی خود را کلید زدند؛ در گام اول وزیر اقتصاد ترکیه با همتای قطری خود دیدار کرد.

مدیرکل دامپزشکی استان تهران گفت: در استان تهران تا به امروز گزارشی درباره ابتلای مردم به بیماری ویروسی تب خون ریزی دهنده کریمه و کنگو نداشته ایم.

پتروچاینا و شرکت بازرگانی مرکوریا در پی تقاضای قوی، نیمی از نفت سیاهی که در ذخایر شناورشان در سواحل سنگاپور و مالزی داشتند را به فروش رساندند.

به دنبال حواشی پیش آمده برای موسسه اعتباری غیرمجاز ثامن، بانک مرکزی در اولین واکنش خود اعلام کرد که این موسسه در حال پیوستن به موسسات مجاز و تحت نظارت این بانک بوده و جای نگرانی برای سپرده گذاران آن وجود ندارد.

تولید ناخالص داخلی کشور در سال ۱۳۹۵ (به قیمت‌های ثابت سال ۱۳۹۰) به ۶۶۹۱.۱ هزار میلیارد ریال رسیده که در مقایسه با رقم دوره مشابه سال قبل، معادل ۱۲.۵ درصد افزایش یافت.

پائولو مالدینی که در سال ۲۰۰۹ با پیراهن میلان از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، حالا در سن ۴۹ سالگی به دنیای حرفه ای تنیس وارد شد. اسطوره فوتبال ایتالیا به همراه استفانو لاندونیو، هم تیمی خود در بخش تنیس دو نفره مردان جواز حضور در مسابقات حرفه ای تنیس "میلان چلنجر" را به دست آوردند.

وقوع نقص فنی در ابزار مدیریت محتوای فیس‌بوک سبب شد نمایه شخصی افرادی که وظیفه حذف محتوای حامی تروریست‌ها را در این شبکه اجتماعی بر عهده دارند، علنی شود.

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و ششمین روز خرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

یک عضو اتاق بازرگانی تهران معتقد است باید از طریق تعامل با دنیا و ورود سرمایه، دانش فنی، تکنولوژی و تجهیزات تازه، شرایط را برای واقعی کردن اقتصاد کشور فراهم کنیم.

test
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/